دوســـــــــــــــــــــــــت دارم نفهم




ســـــر می روم از خویش

از گوشه گوشه فرو می ریزم

و عطــــر تو رسوایم

می کند ...

+دوست دارم

دندون رو جیگر بذار بزا بینم چی میشه بزا بینم باس چه گلی بگیرم توسرم

فقط بلدی جیغ جیغ کنی

یه کم صبور باش این همه من صبر کردم یکمم تو صبرکن تو که قوی تر ازاین حرفا بودی عشقم من دوست دارم یه تارموی گندیدتم با دنیا عوض نمیکنم فقط میخوام یکم صبور باشی بسپار بخدا همه چیز درست میشه



نظرات شما عزیزان:

آریسا
ساعت23:24---18 خرداد 1393
سلام مرسی که اومدی و جواب سوالمو دادی هرچند نصفه نیمه...دلیلت هرچی که هس فقط امیدوارم برای هیچکدومتون گرون تموم نشه و آخرش به هم رسیدنتون باشه قبل از اینکه خیلی دیر شه...براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم برادر و امیدوارم هرچه زودتر گره از کارتون وا شه و یه عاشق و از انتظار در بیارین...عاشقی که لنگه ش این روزا کم پیدا میشه...یه خواهش کوچولو هم دارم ازتون اونم اینه که هرکاری میکنین فقط (زودتر) سعی کنین به این انتظار پایان بدین...چون ممکنه بعدها بخاطره اینکه همین چندروزم نتونستی خوب به عشقت نگاه کنی و تو آغوشت بگیریش افسوس بخوری...به امید روزای خوب

nazi
ساعت13:27---18 خرداد 1393
سلام وب قشنگی داری مخصوصا اهنگ وبت که معرکه هس قابل دونستی یه سر به وب منم بزن ونظر بده میخوام بدونم خوبه یانه
پاسخ:نه بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.mr.man |